onsdag den 2. juni 2010

Kwaheri Kigoma!

Så er dagen kommet, hvor det er tid til at tage afsked med Kigoma - byen jeg har boet i de sidste godt fire måneder.
Men men … jeg kommer ikke hjem endnu :) For først skal jeg nemlig på en 30 timers sejltur på Tanganyika Søen, se et 200 m højt vandfald, på safari, til Kilimanjaro og til Zanzibar – sammen med Simone og Helene, som er BDM’s to andre volontører.
Men d. 26. juni vender flyveren næsen mod nordligere himmelstrøg igen, og så er mit tanzaniske eventyr slut – I skal nok få slutningen at høre, når jeg kommer hjem :)
Men foreløbigt var det lige det her fra Tanzania!

1 kommentar:

  1. Hej Henrikka.
    Det er som sædvanlig en stor fornøjelse, at læse dine beretninger. Ud over historierne om livet i Tanzania,som er en oplevelse i sig selv at læse, så er din humoristiske skrivemåde en sand fryd....;-)
    Vi her i Vrå, håber du har det godt og kommer godt hjem.

    SvarSlet